Agenda



29.06.21 - Begeleidingstraject: Sta sterk als team, ook in piekperiodes: maak een goede planning - deel 2

Bestellingen noteren, je productie inplannen of je voorraad aanvullen. Jij hebt daarvoor een stappenplan in je hoofd. Is er marge voor onverwachte situaties: een zieke medewerker, een plotse grote bestelling, een late levering…? En heeft je zakenpartner dezelfde aanpak voor ogen? Een goede planning is cruciaal om als team je klanten correct te bedienen. Ontdek via enkele praktische tools jouw ideale planningsmethode.

05.07.21 - Inspiratietoer klantenbeleving bij hoevewinkels - Farmer Business +

Tussen 2018 en 2021 werkten Hogeschool VIVES en Inagro samen om de klantenbeleving bij hoevewinkels in beeld te brengen en te optimaliseren via het PDPO-project Farmer Business+. Deze ‘customer journey’ omvat veel meer dan enkel het bezoek aan de winkel. De inzichten die hieruit voortkwamen werden via een aantal concrete acties uitgewerkt bij 9 piloothoeves. Korteketenproducenten kunnen nog heel wat stappen zetten om nieuwe trends en de behoeften van hun consumenten te integreren in de hoevewinkel. Dat zorgt voor een verdere professionalisering en een grotere afzet op het platteland.

06.07.21 - Inspiratietoer klantenbeleving bij hoevewinkels - Farmer Business +

Tussen 2018 en 2021 werkten Hogeschool VIVES en Inagro samen om de klantenbeleving bij hoevewinkels in beeld te brengen en te optimaliseren via het PDPO-project Farmer Business+. Deze ‘customer journey’ omvat veel meer dan enkel het bezoek aan de winkel. De inzichten die hieruit voortkwamen werden via een aantal concrete acties uitgewerkt bij 9 piloothoeves. Korteketenproducenten kunnen nog heel wat stappen zetten om nieuwe trends en de behoeften van hun consumenten te integreren in de hoevewinkel. Dat zorgt voor een verdere professionalisering en een grotere afzet op het platteland.

08.07.21 - Inspiratietoer klantenbeleving bij hoevewinkels - Farmer Business +

Tussen 2018 en 2021 werkten Hogeschool VIVES en Inagro samen om de klantenbeleving bij hoevewinkels in beeld te brengen en te optimaliseren via het PDPO-project Farmer Business+. Deze ‘customer journey’ omvat veel meer dan enkel het bezoek aan de winkel. De inzichten die hieruit voortkwamen werden via een aantal concrete acties uitgewerkt bij 9 piloothoeves. Korteketenproducenten kunnen nog heel wat stappen zetten om nieuwe trends en de behoeften van hun consumenten te integreren in de hoevewinkel. Dat zorgt voor een verdere professionalisering en een grotere afzet op het platteland.

24.08.21 - Begeleidingstraject: Sta sterk als team, ook in piekperiodes: maak een goede planning - deel 3

Bestellingen noteren, je productie inplannen of je voorraad aanvullen. Jij hebt daarvoor een stappenplan in je hoofd. Is er marge voor onverwachte situaties: een zieke medewerker, een plotse grote bestelling, een late levering…? En heeft je zakenpartner dezelfde aanpak voor ogen? Een goede planning is cruciaal om als team je klanten correct te bedienen. Ontdek via enkele praktische tools jouw ideale planningsmethode.