Tussen 2018 en 2021 werkten Hogeschool VIVES en Inagro samen om de klantenbeleving bij hoevewinkels in beeld te brengen en te optimaliseren via het PDPO-project Farmer Business+. Deze ‘customer journey’ omvat veel meer dan enkel het bezoek aan de winkel. De inzichten die hieruit voortkwamen werden via een aantal concrete acties uitgewerkt bij 9 piloothoeves. Korteketenproducenten kunnen nog heel wat stappen zetten om nieuwe trends en de behoeften van hun consumenten te integreren in de hoevewinkel. Dat zorgt voor een verdere professionalisering en een grotere afzet op het platteland.

Inspiratietoer klantenbeleving bij hoevewinkels: Bezoekdag De Baljuwhoeve en Frambiosa y Besos
Programma:

Programma 8 juli 2021 – bezoekmogelijkheden in de Westhoek (*)

  • De Baljuwhoeve (Poperinge): stipt om 17 u, 18 u, 19 u
    Krijg meer info over promoborden, storytelling en het uittekenen van een nieuwe huisstijl.
  • Frambiosa Y Besos (Veurne): stipt om 18.30 u, 19.30 u, 20.30 u
    Kom de realisaties rond assortiment en winkelinrichting ontdekken.

(*) Een bezoek aan een bedrijf duurt 45 min. De verplaatsing tussen twee bedrijven duurt ongeveer 30 min. Indien je twee bedrijven wenst te bezoeken schrijf je best in voor een bezoek om 17 u en 18.30 u, …

Wie deelneemt aan een van de fysieke slotmomenten maakt kans op een bezoek van een expert.

 

Logobanner_Inspiratietoer_062021.jpg

Praktisch:
Datum:
donderdag 8 juli 2021
Begintijd:
17u00
Eindtijd:
21u15
Locatie:
De Baljuwhoeve (Poperinge) - Frambiosa Y Besos (Veurne)
Kostprijs:
Gratis deelname, inschrijven is verplicht voor donderdag 1 juli.
Inschrijven:
 
Schrijf je in via deze link.
Gekoppelde thema's & sectoren: Landbouwverbreding